حضور ۴۰ تیم در رویداد «پیشگام» استان قزوین 
کد خبر: 4186137
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

حضور ۴۰ تیم در رویداد «پیشگام» استان قزوین 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری دومین رویداد مسئله محور «پیشگام» در استان قزوین، گفت: در رویداد «پیشگام» که طی ۲ مقطع زمانی در استان قزوین برگزار خواهد شد، ۴۰ تیم مشارکت خواهند کرد. 

پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین 

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، در نشست مطبوعاتی که سه‌شنبه ۱۴ آذر در سازمان تبلیغات برگزار شد، گفت: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که در آن روش حل مسئله به صورت عملی با حضور مربیان کشوری که صاحب تجربه برای حل مسائل کلان کشوری هستند، آموزش داده می‌شود. 

وی اظهار کرد: به واسطه این رویداد، نخبگانی که در عرصه‌های حل مسئله در سطح استان اعلام آمادگی کرده‌اند؛ فراخوان می‌شوند و سپس برگزارکنندگان رویداد پیشگام مصاحبه‌های لازم را انجام می‌دهند و تیم‌ها وارد مرحله آموزش می‌شوند. 

این مسئول بیان کرد: استان قزوین در برگزاری رویداد اول به عنوان یکی از استان‌های موفق اعلام شد؛ از سوی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور تأکید شده است که در این رویداد برنامه‌های آموزشی که به حل مسائل اجتماعی و اقتصادی کمک کند، برگزار شود. 

وی ادامه داد: در این مرحله از رویداد قرار است که مجموعه استانداری با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی استانداری، دستگاه‌ها و کنشگران فرهنگی حاکمیتی را پای کار بیاورد تا مشکلات دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت تیم‌های جوان حل شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: ۴۰ تیم در این رویداد مشارکت خواهند کرد و هدیه‌ ۱۳۰ میلیون تومانی برای تیم‌های برگزیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha